Direktlänk till inlägg 18 januari 2014

Jävla vardag...

Av Matilda Mikaela - 18 januari 2014 09:45

Igår tänkte jag "Ska fan sova till 12 imorgon" Men eftersom jag kliver upp runt 7 tiden varje morgon på vardagen då det är skola så har kroppen ställt in sig att vakna tidigt också... Så när jag vaknade i morse och kollade vad klockan var på mobilen blev jag 'like, what am i supose to do now then?' Och låg och spelade 'Ice Cream Jump' i typ en halv timme, haha x) (vet att spelet är ute sen ganska länge, men att ha den på telefonen är bara standar ^^)

Så nu tänker jag ligga i sängen fram till 12 och kolla på missade avsnitt i från mina serier :-)



Sen hittade jag de här skorna som va sååååå snygga <3

 Ifrån Converse.Converse - Converse Party Hi hos Mylovebasket

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Mikaela - 20 december 2014 16:29

Tjobreeeeeeee de va ett tag sen man faktiskt skrev här är för flipprig och har för dåligt tålamod för att syssla med samma sak hela tiden x) meeeeeeeen iaf nu i helgen har man följt med mammas boyfriend upp till hans ställe sisådär 14mil rakt norrut ...

Av Matilda Mikaela - 7 april 2014 17:19

Idag har ju typ alla skolor och elever varit lediga men inte min skola, blev lite lack på det igår och även idag. Nu i helgen ska jag åka ner till Sundsvall på audition till Idol och jag börjar känna mig ganska nervös men tar ändå hela grejen som nåt...

Av Matilda Mikaela - 28 februari 2014 02:36

har snackat med mina babes ifrån stockholm i några timmar, e så glaaa :)))) ...

Av Matilda Mikaela - 14 februari 2014 11:25

Today its valentines day and i'm going to be 4 everalone :( Okey no but prehaps i'm going to be with a friend and watch som movies together and eat candy         Last time a blogged I hade a break and it was last week or maybe two   .   And n...

Av Matilda Mikaela - 29 januari 2014 10:13

I fredags var jag och två kompisar iväg på bio och kollade på Jack Ryan, en thriller, handlar om en ung CIA-ananlytiker, som avslöjar en rysk komplott där målet är att få USA:s ekonomi att kollapsa genom en terroristattack. Den var faktiskt riktigt b...

Presentation


Norrlandstjej som älskar snö (JK hatar det...) Jaaao, pluggar musik på gymnasiet, Sjölins.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är den bästa house/tekno skaparen inom musikvärlden bland dom här alternativen?
 Adrian Lux
 Avicii
 Rebecca&Fiona
 Tiesto
 David Guetta
 Deadmau5
 Skrillex

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards